Regulamin sklepu internetowego pulio.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Właścicielem Hurtowni Internetowej www.pulio.pl jest firma:
Firma Handlowa PULIO Krzysztof Gebel
ul. Żegiestowska 3, 50-540 Wrocław
NIP 894-142-23-35 REGON 020324052
Tel./Fax +48 71 352-07-80
E-mail: biuro@pulio.pl
II. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Korzystanie z Hurtowni Internetowej odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie,
- Hurtownia prowadzi sprzedaż wyłącznie dla przedsiębiorców.
- W celu złożenia zamówienia w Hurtowni Internetowej, konieczne jest zarejestrowanie się na stronie www.pulio.pl. Aby konto zostało zweryfikowane prosimy o przesłanie e-mailem lub faxem dokumentów firmowych (NIP, REGON, wpis do ewidencji).
- Wszelkie dane podawane są dobrowolnie i klient ma pełne prawo wglądu oraz ich weryfikacji.
- Wysyłając zgłoszenie rejestracyjne za pośrednictwem strony Hurtowni Internetowej pulio.pl klient akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych o których mowa,
- Po weryfikacji i zaakceptowaniu zgłoszenia rejestracyjnego klient ma możliwość zamawiania towarów na podstawie widocznych stanów dostępności. Stany te są podane orientacyjnie i podlegają ciągłym rotacjom magazynowym. Hurtownia Internetowa nie gwarantuje dostępności towarów,
- Aby dokonać zakupu należy przesłać umieszczony w „Twoim koszyku” poprawnie wypełniony formularz zamówienia,
- Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź z Hurtowni Internetowej pulio.pl potwierdzającą złożone zamówienie. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji,
- W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia Użytkownika z powodu niedostępności towarów objętych zamówieniem lub z innych przyczyn, Hurtownia zastrzega sobie prawo realizacji zamówienia częściowego,
- Hurtownia zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia:
- w przypadku gdy płatność nie została dokonana w terminie 7 dni od dnia otrzymania potwierdzenia zamówienia oraz faktury proformy (dotyczy zamówień z płatnością przelewem).
- w przypadku gdy klient nie zgłosił się po zamówiony towar w terminie 7 dni od dnia otrzymania potwierdzenia zamówienia (dotyczy zamówień płatnych gotówką przy odbiorze osobistym).
- Wszystkie ceny na stronie Hurtowni Internetowej zamieszczone przy danym towarze:
- stanowią ceny netto (nie zawierają podatku VAT) i określone są w złotych polskich
- stanowią ceny netto przed rabatami (z wyjątkiem cen w zakładce Promocje, które są cenami NET/NET)
- nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy
- Towary prezentowane na stronach Hurtowni Internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
III. PŁATNOŚCI
Możliwe są następujące formy płatności:
- Za pobraniem – płatność przy odbiorze paczki.
- Płatne gotówką przy odbiorze osobistym.
- Przelewem zwykłym – towar wysyłamy po zaksięgowaniu przelewu na koncie Hurtowni
- W przypadku płatności przelewem, pracownik Hurtowni Internetowej, po zweryfikowaniu zamówienia, skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia ostatecznej wartości przelewu.
Płatności należy dokonać na poniższe konto:
Konto firmowe Hurtowni Internetowej pulio.pl
Nr rachunku:
Oddział 1 PKO BP SA Wrocław,
98 1020 5226 0000 6402 0219 9727
Firma Handlowa PULIO
ul. Żegiestowska 3
50-540 Wrocław
W treści przelewu proszę wpisać numer zamówienia.
Rabaty ustalane są indywidualnie i uzależnione są od historii współpracy oraz wielkości zamówień
IV. WYSYŁKA TOWARU
- Wysyłka towaru możliwa jest tylko w granicach Polski. W przypadku zamówień zagranicznych należy się skontaktować telefonicznie lub przez e-mail z Hurtownią aby ustalić indywidualne warunki.
- W hurtowni obowiązuje minimum logistyczne 600 zł netto po rabatach. Koszt przesyłki ponosi dostawca.
- Termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy.
- W przypadku zapłaty przelewem bankowym, termin realizacji zamówienia liczy się od daty otrzymania przelewu na konto Hurtowni.
- Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
- Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku kurierem GLS lub DSV.
- Do każdego zakupionego towaru dołączamy fakturę VAT.
V. REKLAMACJE
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Internetową Hurtownią www.pulio.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zamowienia@pulio.pl lub telefonicznie (tel. 887 329 760). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr faktury VAT oraz opisać przedmiot reklamacji.
- Wszelkie niezgodności w dostawie należy zgłosić w ciągu 3 dni roboczych od daty dostarczenia.
- UWAGA!!! W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kartonu w transporcie, należy spisać protokół z kurierem. Bez protokołu podpisanego przez kuriera, reklamacje tego typu nie będą rozpatrywane.
VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych podanych przez Klienta w trakcie rejestracji lub składania zamówienia jest Sprzedawca.
- Dane przetwarzane będą w celu realizacji umów o świadczenie usług Sprzedawcy, umów sprzedaży na odległość oraz innych celów, na które Klient wyrazi zgodę.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, do ich poprawiania oraz ich usunięcia. Podanie danych jest dobrowolne.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności.